loading...
هر چی که بخوای
mohammad بازدید : 10 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید شلوار زنانه کد 4 


قیمت : 78000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی شلوار زنانه کد 4 


قیمت شلوار زنانه کد 4 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار زنانه کد 4


 



 


شلواری روزمره و کاربردی

بانوان و به خصوص افراد میانسال به شلواری مانند شلوار زنانه کد 4 نیاز دارند؛ چرا که این شلوار می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده روزمره آن‌ها باشد. لباس‌های روزمره معمولا به دلیل دفعات استفاده زیاد شستشوی بیشتری هم می‌شوند پس اگر کیفیت مناسبی نداشته باشند به سرعت ظاهر خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می‌شوند. یکی از نکات در خرید پوشاک روزمره بررسی راحتی و جنس آن‌هاست. از آنجا که این نوع از لباس‌ها معمولا زیاد و طولانی مدت پوشیده می‌شوند نباید خیلی چسبان، تنگ و دارای جنس زبر یا آزاردهنده باشند. کمر کشی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شلوار روزمره است و در غیر این صورت شلوار باید در سایز درست انتخاب شود تا در صورت وجود زیپ و دکمه به شکم فشار نیاورد. نکته دیگر که می‌تواند در انتخاب لباس روزمره مهم باشد رنگ آن است، بهتر است برای کاربرد بیشتر این البسه آن‌ها را در رنگ‌های خنثی و یا اصلی بخریم تا بتوانیم بی دغدغه و به سادگی آن را با اکثر لباس‌های دیگر خود ست کرده و استفاده کنیم.

ظاهر لباس

این شلوار زنانه در نخستین نگاه توجه را به دوخت‌های روی خود جلب می‌کند که باعث شدند تا شلوار در اوج سادگی و راحتی نمای شیک و خاصی را پیدا کند. این دوخت در قسمت کمر شلوار و روی ساق‌ها تا پایین دیده می‌شود. کمر شلوار کشی و فاق آن نیز متوسط است، همچنین فرمی راسته دارد و بواسطه شکل و جنس خود مناسب برای استفاده روزمره خواهد بود. در طرفین کمر این شلوار دو خط باریک چرمی وجود دارد که باعث جلوه ظاهری بهتر آن شده است. همچنین رنگ شلوار مشکی است و از آنجا که همیشه رنگ مشکی به عنوان رنگی شیک و کاربردی شناخته می‌شود، انتخاب شلواری با این رنگ می‌تواند برایتان بسیار پر استفاده باشد. با رنگ مشکی لباس‌های شما چند کاربردی می‌شوند. شما می‌توانید یک لباس مشکی را با چند تغییر ساده، در چندین استایل مختلف بپوشید که این انعطاف‌پذیری رنگ مشکی را می‌رساند. وقتی شما یک لباس مشکی شیک می‌پوشید دیگر لازم نیست برای جذاب شدن کار خاصی انجام دهید.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


این شلوار زنانه انتخاب بسیار خوب و زیبایی برای استفاده روزمره خواهد بود. شلوار دارای فاق متوسط و فرم راسته است. همچنین کمری کشی دارد و بسیار راحت است. پارچه آن ساده و تک رنگ طراحی شده و به واسطه رنگ مشکی که دارد مناسب استفاده در موقعیت‌ها و همراه با رنگ‌ها و لباس‌های گوناگونی خواهد بود. روی این شلوار دوخت‌هایی وجود دارد که آن را در اوج سادگی شیک و زیبا کرده است، همچنین در طرفین آن در قسمت بالای شلوار دو ردیف چرم نازک و براق دوخته شده است. معمولا خانم‌ها در انتخاب لباس‌های روزمره خود وسواس بیشتری به خرج می‌دهند؛ چرا که راحتی و دوام و کیفیت آن‌ها برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. داشتن یک شلوار راحت و شیک برای استفاده روزمره که علاوه بر ظاهری زیبا بسیار راحت و لطیف نیز باشد می‌تواند ایده‌آل هر خانمی باشد و این شلوار نیز دارای تمامی این ویژگی‌هاست.


 



تصاویر بیشتر


 



شلوار زنانه کد 4
شلوار زنانه کد 4



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید شلوار زنانه کد 4 ارزان , شلوار زنانه کد 4 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی شلوار زنانه کد 4 ,خرید اینترنتی شلوار زنانه کد 4, خرید شلوار زنانه کد 4 با قیمت 78000 ,خرید شلوار زنانه کد 4 فقط 78000 ,خرید Miscellaneous شلوار زنانه کد 4 ,خرید Miscellaneous با قیمت 78000,kharid شلوار زنانه کد 4, gheymat شلوار زنانه کد 4  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو